zondag 14 juli 2013

PHOTO DIARY: July part 1


Hoi allemaal! Vandaag heb ik een dairy voor jullie klaar staan. Het is zomer vakantie en dat kun je wel zien aan mijn foto's. Deze week heb ik vooral een beetje gerelaxt. Zijn jullie al benieuwd, kijk dan snel verder!



Ik ruimde mijn kleding kast op omdat hij echt uitpuilden!! Dit haalde ik er allemaal uit. Een hele berg vol. Met pijn in mijn hart heb ik afstand gedaan van veel van mijn items omdat die gewoon niet meer in mijn kast pasten.. snik snik. Gelukkig maakt die opgeruimde kast weer veel goed.

Ik begin na de zomer mijn studie aan de Haagse hoge school en daar heb ik natuurlijk boeken voor nodig. Ik bestelden ze allemaal 2e hands dus ik had deze week erg veel pakketjes.. 

Hmmmm... Heerlijk ontbijten in de tuin in de zon. Jummie jummie!!

ijsjes ijsjes en nog meer ijsjes at ik deze week met het warme weer. Mijn favoriete? Een peren ijsje!! 

Ik knipte 25 cm van mijn haar af voor stichting haarwensen!! Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe haar!! 

Ik ben mijn blog aan het heropbouwen en daar hoort natuurlijk ook een nieuwe heather bij. Wat vinden jullie er van?

Ik maakte vrijdag voor mijn familie sushi. Benieuwd hoe je dit maakt? Kijk dan vrijdag op mijn blog voor een DIY!

Samen met mijn moeder maakte ik deze broek met stof van de Haagse markt. Ik ben er echt super duper blij mee!!

Om mijn kamer op te leuke schilderde ik allemaal foto lijstjes en hing ik deze boven mijn bureau op. Ik vind het echt heel leuk staan en van al die leuke foto's word ik steeds weer helemaal vrolijk als ik naar kijk. 

Hoe was jullie week?

Liefs, 
Kik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten