zondag 21 juli 2013

PHOTO DIARY: July part II


Wat was het heerlijk weer deze week! Ik heb de hele week lekker in mijn tuin gezeten en van de zon genoten. En ik was deze week ook twee keer in de primark te vinden.. shame on me... Zijn jullie benieuwd wat ik nog meer deed deze week? Kijk dan snel verder!!


Pfff, de poes had het ook warm deze week :)

Mijn artikel kwam deze week online op www.denhaagshopping.com echt onwijs gaaf!!

Hmmmm mijn favoriete ontbijtje, cruslie met aardbeien en yoghurt. 

En dit is dan de plek waar ik mijn ontbijtje het liefste opeet. 

Happy chickies in mijn tuin :)

Toen mijn ene tas van de primark nog in mijn kamer stond en ik hem nog niet eens had uitgepakt stond de andere volle tas er al ineens naast... oeps..

Mijn nieuwe oorbellen van de primark!!

Jummie jummie pasta made by Kiki

Ik heb deze week echt al heel veel Harry Potter films gekeken omdat ik deze maandag naar Londen vertrek om allemaal Harry Potter dingen te doen. LOVE IT!!

Wat hebben jullie deze week gedaan?

Liefs,
Kiki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten