donderdag 25 juli 2013

INSPITATION: London

Checkmate. ✔ | via Tumblr

Hello my dear readers, op het moment dat jullie dit lezen zit ik in LONDEN!! Samen met een vriendin ga ik voor mijn examenreis 5 dagen voor het eerst naar deze geweldige stad. Omdat ik jullie helaas niet allemaal mee kan nemen leek het me leuk om de inspiratie post deze week in het thema 'Londen' te doen zodat jullie toch een beetje bij me zijn. Kijken jullie mee naar waar ik me op dit moment begeef? 


ChocolateEffeCT
ticket  | via Tumblr
this is not new
K A L Ý T E R O S
Meet me in Montauk
Tumblr

Als echte die hard Happy Potter fans bezoeken mijn vriendin en ik natuurlijk ook de Warner bros Harry Potter studio's!! Daar kunnen we stukken van de set bekijken en er door heel lopen en natuurlijk een boterbiertje drinken. En wat wil je nou nog meer als echte Harry Potter fan?

Zijn jullie al eens in Londen geweest? 

Liefs,
Kiki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten